• Hyundai i30 N με 275ps

    Hyundai i30 N με 275ps

    Κατηγορία: Αυτοκίνητο | Συντάκτης: Anon | Ημερομηνία: 2017-11-01 00:20:46 | Πηγή: High Octane
    Η Hyundai έχει αποφασίσει τα τελευταία χρόνια να επενδύσει και στο συναίσθημα πίσω από το τιμόνι εγκαινιάζοντας το τμήμα N το οποίο μάλιστα έχει έδρα στην πίστα του Nurbugring και αφεντικό τον κ. Albert Biermann με σοβαρή θητεία στο M division της BMW.    Το πρώτο μοντέλο είναι το Hyundai i30 N το οποίο έχει αρκετά καλά εφόδια στα χαρτιά για να τεθεί αντιμέτωπο με κλασικούς ανταγωνιστές όπως τα VW Golf GTI, Ford Focus ST και Peugeot 308 GTI by Peugeot Sport.    Κάτω από το καπό του Hyundai i30 N φωλιάζει ένας τούρμπο 4κύλινδρος κινητήρας με χωρητικότητα 2lt της οικογενείας Theta (έχει χρησιμοποιηθεί στα Genesis Coupe και Sonata στις ΗΠΑ). Στην ήπια έκδοση θα προσφέρεται με απόδοση 250ps και 35.9kg.m ροπής και θα σημειώνει επιτάχυνση 0-100km/h σε 6.4sec. Ωστόσο θα υπάρχει η έκδοση Performance Package με ισχύ 275ps, ίδιο νούμερο ροπής και βελτιωμένη επιτάχυνση στο 6.1sec. Αμφότερες χρησιμοποιούν αποκλειστικά 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και έχουν τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250km/h.    Οι δύο εκδόσεις του Hyundai i30 N έχουν κι άλλες διαφορές με την Performance Package να φέρει μεγαλύτερους τροχούς 19 ιντσών έναντι 18, διαφορετικά ελαστικά (ειδικά PZero έναντι Michelin) καθώς και μεγαλύτερα φρένα μπροστά (457mm έναντι 432mm). Επιπρόσθετα το Hyundai i30 N Performance Package θα έχει και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό καθώς και επιλογή στον ήχο της εξάτμισης που θα ακούει ο οδηγός.    Επιπλέον ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του Hyundai i30 N είναι το Rev-matching (ρυθμίζει αυτόματα τις rpm του κινητήρα στα κατεβάσματα), η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση καθώς και τα πέντε driving modes (Eco, Normal, Sport, N και N Custom).    Αισθητικά αλλά και λειτουργικά το Hyundai i30 N έχει ένα σχετικά αγριεμένο body-kit μαζί με δίχρωμες λεπτομέρειες, diffuser και διευθυντές ροής αέρα. Στο εσωτερικό έχουν τοποθετηθεί καθίσματα τύπου bucket, νέος επιλογέας καθώς και το καινούργιο 3άκτινο τιμόνι με το οποίο ελέγχονται και βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου όπως τα driving modes.
  • Preview : WRC 7

    Preview : WRC 7

    Κατηγορία: Αυτοκίνητο | Συντάκτης: Anon | Ημερομηνία: 2017-11-01 00:20:46 | Πηγή: High Octane
    Το WRC7 είναι το επίσημο παιχνίδι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι για το 2017. Περιλαμβάνει τα τελευταία οχήματα (Toyota Yaris Gazoo, Citroen C3, Hyundai i20, Ford Fiesta), ομάδες και οδηγούς μαζί με όλες τις τελευταίες ειδικές διαδρομές που περιλαμβάνονται στο καλεντάρι.   Σύμφωνα με την Kylotonn, 50 άτομα είναι πλήρως αφοσιωμένα στην καινούρια έκδοση του WRC. Από αρτίστες, προγραμματιστές μέχρι σχεδιαστές παιχνιδιών και ειδικούς των αυτοκινήτων, των κινητήρων, της φυσικής των οχημάτων κα.    Ο A. Jarniou, επικεφαλής ανάπτυξης του τίτλου για την Kylotonn δηλώνει: «Δόθηκε ειδική προσοχή στην εμπειρία ράλι για τον νέο μας τίτλο. Το επίπεδο σχεδιασμού των ειδικών διαδρομών έχει επανεξεταστεί ώστε να προσφερθεί στους παίκτες μία νέα, εντονότερη οδηγική εμπειρία». Επίσης, ο A. Jarniou υπογράμμισε ότι οι δρόμοι έχουν περισσότερες ανωμαλίες, είναι στενότεροι και περισσότερο επικίνδυνοι.   Το WRC7 φέρνει μία καινοτομία, τις Επικές Ειδικές Διαδρομές. Αυτές οι διαδρομές είναι πολύ μεγάλες ειδικές οι οποίες απαιτούν έως και 15 λεπτά για την ολοκλήρωσή τους. «Οι δεξιότητες και η συγκέντρωση των παικτών θα τεθούν σίγουρα υπό αμφισβήτηση», είναι τα λόγια του A. Jarniou και δεν κρύβει την ικανοποίησή του.   To θέμα όμως που απασχολεί ολόκληρη την κοινότητα των rally-gamers είναι κατά πόσο το WRC7 θα είναι sim τίτλος. Η αλήθεια είναι πως το WRC απευθυνόμενο σε μία ευρεία γκάμα παικτών έτεινε ξεκάθαρα προς το arcade. Τα λάθη συγχωρούνταν εύκολα, δεν απαιτούσε ιδιαίτερες ικανότητες από τον παίκτη ενώ, δυστυχώς, δεν ήταν απαραίτητη η χρήση τιμονιέρας. Ακόμη και τα ηλεκτρονικά πρωταθλήματα, τα e-Sports, είχαν πολλά προβλήματα με τους server και οι χρήστες έκαναν έντονα παράπονα για τους χρόνους.   Όσον αφορά το ρεαλισμό, οι ιθύνοντες του WRC7 συνεργάστηκαν στενά με τον πρωταθλητή της κατηγορίας WRC-3 Sebastien Chardonnet αλλά και με μηχανικούς των ομάδων. Ο ήχος αποτελεί ένα από τα σημεία κλειδιά, όχι μόνο του WRC7 αλλά και των racing games γενικότερα. Στο WRC7 η πιστή αναπαραγωγή έχει επιτευχθεί μέσω υψηλής ανάλυσης βίντεο αλλά και με απευθείας ηχογράφηση των πραγματικών αγωνιστικών αυτοκινήτων.   Τέλος, το νέο WRC7, προς απογοήτευση των φίλων του, δεν αναμένεται εκτός συγκλονιστικού απροόπτου να έχει έκδοση VR. Ωστόσο, η δύναμη τόσο του PS4 Pro όσο και του Scorpio θα χρησιμοποιηθεί στο έπακρο με στόχο την καλύτερη και πληρέστερη εμπειρία του χρήστη.
  • Τιμές Mitsubishi Space Star 2017

    Τιμές Mitsubishi Space Star 2017

    Κατηγορία: Αυτοκίνητο | Συντάκτης: Anon | Ημερομηνία: 2017-11-01 00:20:46 | Πηγή: High Octane
    Οι τιμές του Mitsubishi Space Star 2017 ξεκινούν από τα 9.990€ για το Mitsubishi Space Star 1.0 71ps Inform και φτάνουν μέχρι τα 12.740€ για το Mitsubishi Space Star 1.2 80ps Intense CVT.   Ο εξοπλισμός του Mitsubishi Space Star Inform διαθέτει ASC, ABS με EBD, Hill Start Assist, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, 6 αερόσακους, air condition, θύρα USB, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, 2 ηλεκτρικά παράθυρα, ράδιο-cd με θύρα Aux.   Ο εξοπλισμός του Mitsubishi Space Star Intense προσθέτει σύστημα λειτουργίας χωρίς κλειδί, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες, δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων, εμπρόσθια καθίσματα ρυθμιζόμενα καθ' ύψος, κλιματισμό, προβολείς ημέρας Led, πίσω φώτα Led, bluetooth, αισθητήρες φώτων και βροχής, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα καθώς και ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών.     Τιμές Mitsubishi Space Star Space Star 1.0 71ps Inform : 9.990€ Space Star 1.2 80ps Intense : 12.740€ *Space Star 1.2 80ps Intense CVT : 12.740€ *Ισχύει για περίοδο προσφοράς
  • Τιμές Ford Fiesta 2017

    Τιμές Ford Fiesta 2017

    Κατηγορία: Αυτοκίνητο | Συντάκτης: Anon | Ημερομηνία: 2017-11-01 00:20:46 | Πηγή: High Octane
    Ανακοινώθηκαν οι τιμές του Ford Fiesta 2017. Οι τιμές του Ford Fiesta 2017 ξεκινούν από τα 12.990€ για το Ford Fiesta 1.1 85ps Trend και φτάνουν μέχρι τα 17.395€ για το Ford Fiesta 1.5 TDCi Diesel 120ps ST-line.   Τιμές Ford Fiesta 2017 3d Ford Fiesta 1.1 85ps Trend : 12.990€ Ford Fiesta 1.5 TDCi Diesel 85ps Trend : 14.669€ Ford Fiesta 1.1 85ps Business : 13.678€ Ford Fiesta 1.5 TDCi Diesel 85ps Business : 15.428€ Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 100ps Business : 14.289€ Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 100ps Business Auto : 15.860€ Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 120ps ST-line : 16.621€ Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 140ps ST-line : 17.350€   Τιμές Ford Fiesta 2017 5d Ford Fiesta 1.1 85ps Trend : 13.536€ Ford Fiesta 1.5 TDCi Diesel 85ps Trend : 15.184€ Ford Fiesta 1.1 85ps Business : 14.194€ Ford Fiesta 1.5 TDCi Diesel 85ps Business : 15.943€ Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 100ps Business : 14.804€ Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 100ps Business Auto : 16.376€ Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 120ps ST-line : 17.206€ Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 140ps ST-line : 17.866€ Ford Fiesta 1.5 TDCi Diesel 85ps ST-line : 17.034€ Ford Fiesta 1.5 TDCi Diesel 120ps ST-line : 17.395€ Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 100ps Titanium : 15.740€ Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 100ps Titanium Auto : 17.312€ Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 125ps Titanium : 16.794€ Ford Fiesta 1.5 TDCi Diesel 120ps Titanium : 17.169€
  • Πρεμιέρα για το SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο SKODA 2017

    Πρεμιέρα για το SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο SKODA 2017

    Κατηγορία: Αυτοκίνητο | Συντάκτης: Anon | Ημερομηνία: 2017-11-01 00:20:46 | Πηγή: High Octane
      Πρεμιέρα γεμάτη από δράση, εμπειρίες και θετικές εντυπώσεις ήταν η 16η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου για το SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο SKODA 2017. Ο θεσμός του Ενιαίου που αναβιώνει φέτος ο Σύνδεσμος Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου ξεκίνησε από την εορταστική, παραδοσιακά, ανάβαση του καλοκαιριού στην περιοχή της Γορτυνίας και ξεκίνησε δυναμικά.    Τα δύο σκέλη του αγώνα προσμέτρησαν ως δύο ξεχωριστοί αγώνες, έτσι είχαμε τον 1ο και 2ο αγώνα για το φετινό SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο SKODA. Και κυρίως είχαμε την πρώτη επαφή των Skoda Fabia 1.2 TSI με το κοινό και τους ανθρώπους των ελληνικών αγώνων.    Έπειτα από περάσματα με ένταση, αγωνία, ακραία καιρικά φαινόμενα αλλά και πολύ… ψάξιμο για το καλύτερο δυνατό πάτημα, τρείς ήταν οι διαφορετικοί νικητές στις δύο κατηγορίες του θεσμού, τη γενική και την «κάτω των 30 ετών».    Ο Στράτος Κυρλαγκίτσης έγραψε ιστορία ως ο πρώτος φετινός νικητής καθώς επικράτησε και στη γενική του Ενιαίου αλλά και στην κατηγορία κάτω των 30 ετών. Ο 21χρονος Θεσσαλονικιός σημείωσε την καλύτερη επίδοση στο πρώτο σκέλος της ανάβασης αφήνοντας πίσω του στη γενική το Νίκο Ζάχο, ο οποίος στις δοκιμές ήταν ο ταχύτερος οδηγός και τρίτο τον Μίλτο Κύρκο που επέστρεψε στους αγώνες έπειτα από καιρό. Στην κατάταξη των Νέων πίσω από τον νικητή Κυρλαγκίτση, βρέθηκαν ο Γιάννης Ποτουρίδης και ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος.    Χαρακτηριστική της αγωνίας από τον πρώτο κιόλας αγώνα του SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου SKODA ήταν η διαφορά των εννέα εκατοστών με την οποία ο Κυρλαγκίτσης επικράτησε του Ζάχου, ο οποίος επίσης είχε να εμφανιστεί πολύ καιρό σε αγώνα, ενώ εξίσου κοντά ήταν και ο Κύρκος.    Στον δεύτερο αγώνα τα δεδομένα άλλαξαν λόγω της καταρρακτώδους βροχής! Ο Νίκος Ζάχος «απάντησε» σημειώνοντας την καλύτερη επίδοση στο βρεγμένο οδόστρωμα και παίρνοντας την νίκη, με τον Μίλτο Κύρκο να είναι και πάλι πολύ κοντά του, αυτή τη φορά στα τρία δέκατα. Εξαιρετική επίδοση όμως έκανε ο «Panagiotis Roustemis» ο οποίος ήταν τρίτος στη γενική κατάταξη του Ενιαίου και νικητής στους οδηγούς κάτω των 30 ετών ολοκληρώνοντας έτσι με τον καλύτερο τρόπο ένα δύσκολο και κουραστικό Σαββατοκύριακο. Πίσω του ήταν ο νικητής του πρώτου αγώνα, Στράτος Κυρλαγκίτσης και τρίτος ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος.    Οι 15 οδηγοί που έκαναν… ποδαρικό απόλαυσαν τη φιλοξενία του Δήμου Γορτυνίας και της διοργανώτριας Start Line και άφησαν πολλές υποσχέσεις για μια άκρως ενδιαφέρουσα συνέχεια σε αναβάσεις και πίστες.        Ας δούμε όμως τα βιογραφικά των πρωταγωνιστών του 1ου αγώνα   Στράτος Κυρλαγκίτσης   Ο Στράτος Κυρλαγκίτσης (26/7/1996) είναι 21 ετών και είναι στο 4ο έτος του τμήματος Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης στο Πανεπιστήμιο Θράκης. Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Είναι γιος του Μιχάλη Κυρλαγκίτση ο οποίος θεωρείται μετρ των αναρτήσεων στους ελληνικούς αγώνες αλλά και την ελληνική αγορά γενικότερα.  Για πρώτη φορά ενεπλάκη στους αγώνες μέσω του κάρτ και του Πανελληνίου Πρωταθλήματος το 2004. Από τότε μετράει εξαιρετικά αποτελέσματα και πρώτες θέσεις, ωστόσο θεωρεί καλύτερη στιγμή στην μέχρι τώρα καριέρα του, την πολύ καλή εμφάνιση σε αγώνα του Γερμανικού Πρωταθλήματος Καρτ το 2012 στην πίστα Kartbahn Hunsrückring. Η αγαπημένη του πίστα είναι η Algarve στην Πορτογαλία. Παρά το νεαρό της ηλικίας έχει αρκετές οδηγικές εμπειρίες. Μια συμμετοχή στο Ράλι Λαμίας, σε δύο αγώνες στο Porsche Cup Historic Challenge στη Γερμανία, ενώ έχει κάνει δοκιμές και με Formula Renault 2.0. Εκτός από τη συμμετοχή στο Ενιαίο φέτος οδηγεί και το ηλεκτρικό μονοθέσιο του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.  Συμμετέχει στο SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο SKODA 2017 με την υποστήριξη της Meniga A.E.  Facebook:  Stratos Kirlagitsis Instagram: stratos_kyrlagkitsis   Παναγιώτης Ρουστέμης   Ο Παναγιώτης Ρουστέμης (22/5/1998) είναι γιός του Αλέξανδρου Ρουστέμη και είναι 19 ετών. Φοιτά στο 1ο έτος στο τμήμα μηχανολόγων μηχανικών στο Πανεπιστήμιο Πάτρας. Συμμετέχει για πρώτη φορά σε αγώνες αυτοκινήτου παρόλα αυτά έχει οδηγήσει σε αρκετά ερασιτεχνικά έπαθλα στο Διαδρόμιο Σπαθοβουνίου με διάφορα αυτοκίνητα. Η πρώτη του επαφή σε πραγματικά αγωνιστικούς ρυθμούς ήταν η συμμετοχή στο Gymkhana Marathon του 2016, όπου βρέθηκε ανάμεσα στον Ken Block και τα άλλα μεγάλα ονόματα του συγκεκριμένου διεθνούς event. Πριν μερικούς μήνες μάλιστα ήταν στη γραμμή εκκίνησης του 1ου γώνα για το Timed Rally Challenge & Dirt Games Challenge, όπου μάλιστα ήταν και πρώτος στη γενική κατάταξη. Το αγαπημένο αυτοκίνητό του είναι το Ford Sierra RS500.  Συμμετέχει στο SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο SKODA 2017 με την υποστήριξη της AutoVParts Παπαδημητρίου.  Facebook: Panagiotis Roustemis Instagram:Panagiotis Roustemis   Νίκος Ζάχος   Ο Νίκος Ζάχος (31/3/1978) είναι 39 ετών και προέρχεται από μία σημαντική οικογένεια των ελληνικών αγώνων με αγωνιστικές εμπειρίες και διακρίσεις και για τον πατέρα του Θανάση, αλλά και για τον αδερφό του Βασίλη. Η καριέρα του ξεκίνησε από το καρτ και την πίστα του Ασπροπύργου το 1993 και περιλαμβάνει νίκες σε αγώνες των ελληνικών πρωταθλημάτων ή κυπέλλων ράλι, αλλά και διεθνείς συμμετοχές. Έχει μεγάλη εμπειρία ακόμη και σε μορφές Ενιαίου καθώς ξεχώρισε στο Toyota Yaris Cup όπου συμμετείχε από το 2000. Είναι παντρεμένος και έχει δύο παιδιά. 

     

    Συμμετέχει στο SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο SKODA 2017 με την υποστήριξη της Skoda Makris Α.Ε.  Facebook: Zahos Nikos Instagram: zahosnikos   Στράτος Κυρλαγκίτσης   Ο Στράτος Κυρλαγκίτσης (26/7/1996) είναι 21 ετών και είναι στο 4ο έτος του τμήματος Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης στο Πανεπιστήμιο Θράκης. Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Είναι γιος του Μιχάλη Κυρλαγκίτση ο οποίος θεωρείται μετρ των αναρτήσεων στους ελληνικούς αγώνες αλλά και την ελληνική αγορά γενικότερα.  Για πρώτη φορά ενεπλάκη στους αγώνες μέσω του κάρτ και του Πανελληνίου Πρωταθλήματος το 2004. Από τότε μετράει εξαιρετικά αποτελέσματα και πρώτες θέσεις, ωστόσο θεωρεί καλύτερη στιγμή στην μέχρι τώρα καριέρα του, την πολύ καλή εμφάνιση σε αγώνα του Γερμανικού Πρωταθλήματος Καρτ το 2012 στην πίστα Kartbahn Hunsrückring. Η αγαπημένη του πίστα είναι η Algarve στην Πορτογαλία. Παρά το νεαρό της ηλικίας έχει αρκετές οδηγικές εμπειρίες. Μια συμμετοχή στο Ράλι Λαμίας, σε δύο αγώνες στο Porsche Cup Historic Challenge στη Γερμανία, ενώ έχει κάνει δοκιμές και με Formula Renault 2.0. Εκτός από τη συμμετοχή στο Ενιαίο φέτος οδηγεί και το ηλεκτρικό μονοθέσιο του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.    Παναγιώτης Ρουστέμης   Ο Παναγιώτης Ρουστέμης (22/5/1998) είναι γιός του Αλέξανδρου Ρουστέμη και είναι 19 ετών. Φοιτά στο 1ο έτος στο τμήμα μηχανολόγων μηχανικών στο Πανεπιστήμιο Πάτρας. Συμμετέχει για πρώτη φορά σε αγώνες αυτοκινήτου παρόλα αυτά έχει οδηγήσει σε αρκετά ερασιτεχνικά έπαθλα στο Διαδρόμιο Σπαθοβουνίου με διάφορα αυτοκίνητα. Η πρώτη του επαφή σε πραγματικά αγωνιστικούς ρυθμούς ήταν η συμμετοχή στο Gymkhana Marathon του 2016, όπου βρέθηκε ανάμεσα στον Ken Block και τα άλλα μεγάλα ονόματα του συγκεκριμένου διεθνούς event. Πριν μερικούς μήνες μάλιστα ήταν στη γραμμή εκκίνησης του 1ου γώνα για το Timed Rally Challenge & Dirt Games Challenge, όπου μάλιστα ήταν και πρώτος στη γενική κατάταξη. Το αγαπημένο αυτοκίνητό του είναι το Ford Sierra RS500.    Νίκος Ζάχος   Ο Νίκος Ζάχος (31/3/1978) είναι 39 ετών και προέρχεται από μία σημαντική οικογένεια των ελληνικών αγώνων με αγωνιστικές εμπειρίες και διακρίσεις και για τον πατέρα του Θανάση, αλλά και για τον αδερφό του Βασίλη. Η καριέρα του ξεκίνησε από το καρτ και την πίστα του Ασπροπύργου το 1993 και περιλαμβάνει νίκες σε αγώνες των ελληνικών πρωταθλημάτων ή κυπέλλων ράλι, αλλά και διεθνείς συμμετοχές. Έχει μεγάλη εμπειρία ακόμη και σε μορφές Ενιαίου καθώς ξεχώρισε στο Toyota Yaris Cup όπου συμμετείχε από το 2000. Είναι παντρεμένος και έχει δύο παιδιά.   
  • First Drive : Ford Fiesta MY2017

    First Drive : Ford Fiesta MY2017

    Κατηγορία: Αυτοκίνητο | Συντάκτης: Anon | Ημερομηνία: 2017-11-01 00:20:46 | Πηγή: High Octane
    Η Ford ετοίμασε την 8η γενιά του Fiesta, ενός αυτοκινήτου που σαφέστατα περιμέναμε να γνωρίσουμε με ανυπομονησία. Ο λόγος απλός καθώς για όλους εμάς στο High Octane η προηγούμενη γενιά είτε οδηγούσες την πιο απλή και αδύναμη έκδοση είτε βρισκόσουν στο bucket του ισχυρού ST σε αποζημίωνε με κάτι που όλο και πιο δύσκολα προσφέρει η αυτοκίνηση σήμερα. Αίσθηση πίσω από το τιμόνι και απολαυστική οδική συμπεριφορά. Θα είναι λοιπόν η 8η γενιά του Fiesta τόσο καλή ώστε και πάλι να την έχουμε στη λίστα με τα "High Octane Cars";   Πριν ωστόσο απαντήσω σε αυτήν την ερώτηση ας ασχοληθώ με το αυτοκίνητο. Σχεδιαστικά έχουμε να κάνουμε με ένα μοντέλο που σαφέστατα δεν είναι τόσο ξεχωριστό ούτε κάνει την ίδια αίσθηση που έκανε η απελθούσα γενιά. Πιο κλασικές γραμμές, πιο σοβαρή εικόνα. Βαρετή δεν είναι σε καμία περίπτωση αλλά το νέο Fiesta δεν είναι το αυτοκίνητο που ξεχωρίζει από ένα χιλιόμετρο. Είναι μακρύτερο κατά 71mm και φαρδύτερο κατά 12mm και όπως αναμένονταν προσφέρει βελτιωμένους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους (292lt).    Το ταμπλό του νέου Ford Fiesta έχει αποκτήσει το βασικό χαρακτηριστικό της εποχής και κάτι βεβαίως που έδειχνε την ηλικία της προηγούμενης γενιάς. Αυτήν την μεγάλη αλά tablet οθόνη που όλοι πλέον αναζητούν στην καμπίνα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση βρίσκεται ψηλά την κεντρική κονσόλα στο ίδιο ύψος με τον πίνακα οργάνων και μαζί με την κονσόλα έχει μία ελαφρυά κλίση προς τον οδηγό. Περιλαμβάνει το σύστημα ψυχαγωγίας SYNC 3, έχει ανανεωμένα γραφικά, αυξημένες δυνατότητες διασύνδεσης καθώς και τις κλασικές πλέον εφαρμογές Android Auto και Car Play. Επίσης συγκεντρώνει αρκετές από τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα οι διακόπτες να είναι περιορισμένοι κατά 50%.    Εκτός βεβαίως της οθόνης ξεχωρίζω τον όμορφο και πλήρη πίνακα οργάνων, το 3άκτινο τιμόνι ενώ ενδιαφέρουσα επιλογή για τον αγοραστή αποτελούν τα 12 πακέτα διαμόρφωσης εσωτερικού (ραφές, υλικά ταπετσαρίας, διακοσμητικά ένθετα). Ποιοτικά τα υλικά, είναι για ακόμα μία φορά από τα κορυφαία της κατηγορίας ενώ και η συναρμογή και το φινίρισμά τους λαμβάνουν εξαιρετική βαθμολογία. Πρακτικά οι θήκες για μικρά και μεγάλα αντικείμενα, ποτήρια και μπουκάλια είναι οι αναμενόμενες. Γενικώς κατά την πρώτη αυτή δοκιμή του Ford Fiesta δεν εντόπισα κάτι κραυγαλέο στο εσωτερικό του.    Πάμε όμως στα πιο ουσιώδη για εμάς στο High Octane. Τα τεχνικά και τα της οδήγησης βεβαίως. Στη βενζίνη έχουμε έναν νέο κινητήρα στη βάση. Ο λόγος για τον καινούργιο 1.1lt, φυσικής αναπνοής, που βασίζεται στον EcoBoost με απόδοση 70ps και 85ps. Στη συνέχεια υπάρχει ο EcoBoost του 1lt στις γνωστές ιπποδυνάμεις των 100ps, 125ps και 140ps. Στο πετρέλαιο συναντούμε τον επίσης γνωστό 1.5 TDCi σε εκδόσεις με 85ps και 120ps. Όλοι τους πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro6 και εκπέμπουν από 82 έως 118gr/km CO2.    Στην πράξη το Ford Fiesta MY2017 επιβεβαιώνει και με το παραπάνω την προσμονή μου. Από την πρώτη στιγμή που θα εκκινήσεις τον κινητήρα και θα καλύψεις τα πρώτα μέτρα καταλαβαίνεις ότι και αυτή η γενιά θα συγκαταλέγεται στα ευχάριστα οδηγικά αυτοκίνητα. Το τιμόνι είναι άμεσο και με πολύ καλή πληροφόρηση, ο επιλογέας των 6τάχυτων κιβωτίων (καινούργια με διαφορετική διάταξη σε βενζίνη / πετρέλαιο) έχει μικρότερες διαδρομές και δέχεται τις γρήγορες εναλλαγές ενώ και πάλι τη μεγάλη διαφορά κάνει το πλαίσιο του αυτοκινήτου. Πολύ ευχάριστο, ζητάει την πίεση από τον οδηγό ο οποίος μπορεί να οδηγήσει το Fiesta με όποιον τρόπο αυτός επιθυμεί καθώς εκτός της κλασικής γρήγορης στρωτής οδήγησης επιστρέπει την πρωτοποθέτηση πριν τη στροφή και το παίξιμο της ουράς. Η ανάρτηση παρά την κλασική της πίσω διάταξη είναι όσο άνετη πρέπει χωρίς όμως να τρομάζει και να προβληματίζει σε καθεστώς πίεσης.     Από πλευράς κινητήρων τόσο ο EcoBoost όσο και το TCDi έχουν όση δύναμη και ροπή χρειάζεται για την καθημερινή σου μετακίνηση και σαφέστατα δε θα σου βάλουν περιορισμούς στο ταξίδι ακόμα και με πλήρες φορτίο καθώς η φτερωτή και στις δύο περιπτώσεις κάνει τη δουλειά. Σε νούμερα κατανάλωσης κατά την πρώτη αυτή δοκιμή ο EcoBoost κυμάνθηκε για ακόμα μία φορά γύρω στα 7lt/100km τη στιγμή που ο TDCi ήταν μεταξύ 5-6lt/100km.    Ανακεφαλαιώνοντας αυτήν την πρώτη δοκιμή του Ford Fiesta MY2017 θα επιμείνω στο γεγονός ότι η Ford ετοίμασε ένα μοντέλο που για ακόμα μία φορά σε όλες του τις εκδόσεις ισχύος θα αποζημιώνει τον ενθουσιώδη οδηγό προσφέροντάς του μία όχι τόσο συννεφιασμένη και μουντή οδήγηση. Εκτός όμως αυτού του χαρακτηριστικού είναι και ένα αυτοκίνητο άνετο και ήσυχο κατά την καθημερινή μετακίνηση, με καλούς χώρους και πρακτικότητα, ποιότητα και ουκ ολίγα συστήματα άνεσης και ασφάλειας. Από πλευράς κινητήρων σας προτείνω να εστιάσετε στις εκδόσεις των 125ps του EcoBoost και των 120ps του TDCi.    Σύντομα θα έχουμε και αναλυτική δοκιμή. Μείνετε συντονισμένοι στο High Octane.
  • Δείτε LIVE στο High Octane τις 24 ώρες στο Spa

    Δείτε LIVE στο High Octane τις 24 ώρες στο Spa

    Κατηγορία: Αυτοκίνητο | Συντάκτης: Anon | Ημερομηνία: 2017-11-01 00:20:46 | Πηγή: High Octane
    Ο πλέον φημισμένος αγώνας αντοχής με αυτοκίνητα προδιαγραφών GT3 μετά τις 24 ώρες του Nurburgring είναι αναμφίβολα οι 24 ώρες στην πίστα Spa-Francorchamps στο Βέλγιο. 64 συνολικά ομάδες έχουν δηλώσει συμμετοχή με αυτοκίνητα των Ferrari, Audi, McLaren, Porsche, BMW, Bentley, Lambogorghini, Mercedes-Benz, Aston Martin και Jaguar.    Το High Octane για ακόμα μία χρονιά θα σας μεταδώσει Live τόσο τη μάχη της Super Pole για την Pole Position καθώς και ολόκληρο των 24ωρο αγώνα σε Live Streaming. Συντονιστείτε!   Super Pole - Παρασκευή 28/7 - 20:20   Αγώνας 24 ώρες - Σάββατο 29/7 - 17:00
  • Ώρα για Time Attack με το HTTC

    Ώρα για Time Attack με το HTTC

    Κατηγορία: Αυτοκίνητο | Συντάκτης: Anon | Ημερομηνία: 2017-11-01 00:20:46 | Πηγή: High Octane
    Το έχω ξαναγράψει στο παρελθόν ότι το κομμάτι του Time Attack, γνωστού και ως Έπαθλο Ατομικής Χρονομέτρησης, είναι μία κατηγορία του motorsport που παγκοσμίως ανθεί. Αυτό καθώς δίνει τη δυνατότητα σε αυτοκίνητα χωρίς καμία μετατροπή έως αυτοκίνητα με αρκετές τροποποιήσεις ή και αγωνιστικά να ανταγωνιστούν στο ασφαλές περιβάλλον της πίστας με βασικό αντίπαλο το χρονόμετρο.    Δεν υπάρχει περίπτωση τριβών και προστριβών καθώς οι συμμετέχοντες δεν έρχονται σε άμεση αντιπαράθεση εντός πίστας έχοντας απόσταση ασφαλείας από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Ο στόχος βεβαίως ο πιο γρήγορος χρόνος.    Στην περίπτωση του HTTC (Hellenic Time Trial Challenge) κάθε αγωνιζόμενος θα καλύπτει πέντε γύρους με στόχο βεβαίως την συμπλήρωσή τους στο μικρότερο δυνατό χρόνο. Κάθε αγώνας θα περιλαμβάνει δύο σκέλη των πέντε γύρων με κάθε ένα να έχει ξεχωριστή κατάταξη και βαθμολογία.    Το πρόγραμμα για το 2017 περιλαμβάνει τέσσερις αγώνες των δύο σκελών στην πίστα των Μεγάρων ενώ κάποιοι από αυτούς ίσως έχουν και την προσθήκη - σε επίπεδο θεάματος αλλά και συμμετοχών - του Ενιαίου με τα Skoda Fabia.   Θα υπάρχουν τρεις βασικές κατηγορίες (Stock, Sport, Extreme) με υποκατηγορίες ανάλογα τον κυβισμό του αυτοκινήτου και τα ελαστικά ενώ στην κατηγορία Sport θα διαγωνίζονται αποκλειστικά αυτοκίνητα που θα φέρουν συγκεκριμένα λάστιχα των χορηγών του θεσμού, της Toyo και της Nankang.   Μπορείτε να συμμετάσχετε ακόμα και με το πολιτικό σας αυτοκίνητο με ελαστικά δρόμου (treadwear πάνω από 200) φορώντας κράνος, στολή και έχοντας πυροσβεστήρα ώστε να οδηγήσετε και να ανταγωνιστείτε στο πιο ασφαλές περιβάλλον της πίστας.     Για περισσότερες πληροφορίες υπάρχει ο γενικός κανονισμός του HTTC καθώς και ο τεχνικός κανονισμός του HTTC για το 2017 ενώ βεβαίως μπορείτε να παρακολουθείτε τις ανακοινώσεις και τις λεπτομέρειες μέσω της σελίδας στο Facebook του HTTC.    Ημερολόγιο Αγώνων HTTC 2017 (Πίστα Μεγάρων) 17 Σεπτεμβρίου 8 Οκτωβρίου 19 Νοεμβρίου 3 Δεκεμβρίου
  • HTTC 2017 : Οι εξελίξεις λίγο πριν την έναρξη

    HTTC 2017 : Οι εξελίξεις λίγο πριν την έναρξη

    Κατηγορία: Αυτοκίνητο | Συντάκτης: Anon | Ημερομηνία: 2017-11-01 00:20:46 | Πηγή: High Octane
    Κάτι περισσότερο από μία εβδομάδα απομένει για την έναρξη του HTTC 2017 με τον πρώτο αγώνα στην πίστα των Μεγάρων να είναι προγραμματισμένος για την Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου. Οι προετοιμασίες από την οργανωτική επιτροπή του HTTC όσο και από το σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. βρίσκονται σε πυρετώδεις ρυθμούς ενώ υπάρχουν και ευχάριστες εξελίξεις.    Ανάμεσα σε αυτές ξεχωρίζει το "έπαθλο" που αθλοθέτησε η TOYO TIRES, επίσημος συνεργάτης του HTTC, που αφορά την γενική κατάταξη της κατηγορίας SPORT και μόνο όσους έχουν επιλέξει ελαστικά TOYO. Ο πρώτος της συγκεκριμένης κατάταξης σε κάθε αγώνα θα κερδίζει 4 ελαστικά TOYO αρχικής αξίας 700€, ο δεύτερος 4 ελαστικά αρχικής αξίας 500€ και ο τρίτος 4 ελαστικά αρχικής αξίας 300€.    Ενδιαφέρουσα η δυνατότητα στα μέλη του HTTC να επιλέξουν τον αριθμό με τον οποίο θα αγωνίζονται σε όλο το έπαθλο του 2017 ενώ όλα τα αυτοκίνητα θα φέρουν αυτοκόλλητα σε συγκεκριμένα σημεία (φάσα εμπρόσθιου παρμπρίζ, πόρτες) με στόχο την προβολή των χορηγών αλλά και την ομοιομορφία του θεσμού.   Επιπρόσθετα, την ημέρα του αγώνα στην πίστα θα βρίσκεται εκφωνητής προκειμένου οδηγοί και θεατές να ενημερώνονται άμεσα για την εξέλιξη και τα αποτελέσματα του αγώνα.    Τέλος με στόχο την ακόμα καλύτερη προβολή και προώθηση του αγώνα και γενικότερα του θεσμού θα υπάρξει κάλυψη από φωτογράφο και από εταιρεία παραγωγής οπτικοακουστικού υλικού.      Θυμίζουμε ότι οι κατηγορίες του HTTC για το 2017, βάσει των τεχνικών προδιαγραφών των αυτοκινήτων, καθώς και του τύπου των ελαστικών που χρησιμοποιούν, είναι οι Stock, Sport και Extreme. Ο αγώνας θα αποτελείται από δύο ξεχωριστά σκέλη, καθένα εκ των οποίων έχει ανεξάρτητη βαθμολογία. Κάθε αυτοκίνητο θα εκτελεί σε κάθε σκέλος έναν ελεύθερο και πέντε χρονομετρημένους γύρους. Για την βαθμολογία του κάθε σκέλους θα προσμετρά ο συνολικός χρόνος των χρονομετρημένων γύρων, ενώ για την τελική κατάταξη της ημέρας θα προστίθεται η βαθμολογία των δύο σκελών.    Υποστηρικτές της προσπάθειάς μας είναι η Racecraft, αντιπρόσωπος των ελαστικών NANKANG Motorsport καθώς και άλλων εταιριών αγωνιστικού εξοπλισμού και όπως πάντα η TOYO.   Η προθεσμία υποβολής συμμετοχών για τον 1ο αγώνα του Επάθλου Ατομικής Χρονομέτρησης 2017 λήγει την Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2017.   Πληροφορίες: Γραφεία Σωματείου ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α., Κύπρου 76, Περιστέρι Τηλέφωνα: 210.5780157, 6944.531231, 6973.018485
           

Σπόνσορες

φιλοξενία ιστοσελίδας




Live News

  • Γίνεται φόρτωση των τελευταίων νέων σε πραγματικό χρόνο