• Αποκάλυψη για το νέο Audi A6

    Αποκάλυψη για το νέο Audi A6

    Κατηγορία: Αυτοκίνητο | Συντάκτης: Anon | Ημερομηνία: 2018-03-05 14:56:14 | Πηγή:
    Παρουσιάζοντας την 8η γενιά του Audi A6, η Audi κάνει προσιτή την τεχνολογία του Α8. Το ολοκαίνουργιο Audi A6 θέτει νέα στάνταρντς στην κατηγορία του, με κορυφαία τεχνολογία, από σύστημα δυναμικής τετραδιεύθυνσης έως mild-hybrid υλοποίηση, ενώ παράλληλα οι εκτεταμένες δυνατότητες διασύνδεσης και τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης που έχει στη διάθεσή του ο οδηγός,  το τοποθετούν πολύ πάνω από οποιοδήποτε ανταγωνισμό.    Ακριβώς όπως τα A8 και A7 Sportback, έτσι και το A6 είναι ο εκφραστικός πρεσβευτής της νέας σχεδιαστικής γλώσσας της Audi. Με καθαρές επιφάνειες, έντονες γωνίες και εντυπωσιακές γραμμές, το νέο business sedan κάνει σαφή το χαρακτήρα του: σπορ κομψότητα, υψηλή τεχνολογία και σοφιστικέ παρουσία. Το εξωτερικό του ξεχωρίζει με τις ισορροπημένες αναλογίες του: μακρύ καπό, μεγάλο μεταξόνιο και μικροί πρόβολοι. Η φαρδιά, επιβλητική Singleframe μάσκα, οι ιδιαίτεροι προβολείς και οι δυναμικές εισαγωγές αέρα αποπνέουν σπορ χαρακτήρα. Στο προφίλ, οι τρεις έντονες γραμμές μειώνουν οπτικά το ύψος του αυτοκινήτου, ενώ οι τονισμένοι θόλοι των τροχών είναι μια σαφής αναφορά στα γονίδια του Audi quattro.    Το νέο Audi A6 είναι πιο σπορ σε σχέση με τον προκάτοχό του - κυρίως χάρη σε καινοτόμες λύσεις για την ανάρτησή του. Είναι το μοναδικό μοντέλο στην κατηγορία του με σύστημα τετραδιεύθυνσης, κάτι που το καθιστά ευέλικτο στην πόλη, άμεσο σε επαρχιακούς δρόμους, σταθερό και επιβλητικό στον αυτοκινητόδρομο. Η δεδομένη σπορ σχέση του στάνταρ ενεργητικού συστήματος διεύθυνσης γίνεται ακόμα πιο άμεση όσο αυξάνεται η γωνία του τιμονιού, ενώ η νέα ανάρτηση εξασφαλίζει μια πιο άμεση και ακριβή πληροφόρηση από το δρόμο.    Το νέο Audi Α6 διαθέτει το πιο σύγχρονο και πλήρως ψηφιοποιημένο εσωτερικό στην κατηγορία. Με δύο οθόνες αφής, που αναβαθμίζουν το λειτουργικό σύστημα MMI, καθιστώντας το ότι πιο σύγχρονο και άμεσο στην επικοινωνία οδηγού – αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο διαθέτει δύο οθόνες στην κεντρική κονσόλα, με τον οδηγό να χειρίζεται το σύστημα infotainment μέσω της πάνω οθόνης, ενώ η κάτω χρησιμοποιείται για το σύστημα κλιματισμού, την εισαγωγή κειμένου και τις λειτουργίες άνεσης. Το λειτουργικό σύστημα αφής MMI με απτική και ηχητική ανάδραση διαθέτει μια πρωτοποριακή λειτουργία: οι χρήστες ακούν και νιώθουν ένα «κλικ» ως επιβεβαίωση μόλις τα δάχτυλά τους  ενεργοποιήσουν μια λειτουργία.    Με πολλές, έξυπνες επιλογές εξατομίκευσης, το αυτοκίνητο προσαρμόζεται απόλυτα στον οδηγό. Τα προκαθορισμένα μπουτόν των συνηθέστερων λειτουργιών αποτελούν την ιδανική βάση για εξατομικευμένες επιλογές και για ευκολία στη χρήση. Μέχρι και 7 διαφορετικοί οδηγοί μπορούν να αποθηκεύσουν τις μεμονωμένες προτιμήσεις τους σε ισάριθμα προφίλ χρηστών, έχοντας τη δυνατότητα να ρυθμίσουν μέχρι και 400 παραμέτρους.     Όλοι οι κινητήρες του νέου A6 διαθέτουν τη νέα ήπια υβριδική (mild-hybrid) τεχνολογία της Audi, στην οποία μια γεννήτρια με ιμάντα στη μίζα (belt alternator starter - BAS) συνδυάζεται με μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Το Audi A6 μπορεί να ρολάρει με τον κινητήρα απενεργοποιημένο (coasting) με ταχύτητες μεταξύ 55-160 χλμ./ώρα. Η λειτουργία start-stop ενεργοποιείται με ταχύτητες έως 22 χλμ./ώρα, ενώ, επιπλέον, ο κινητήρας τίθεται  εκ νέου σε λειτουργία μόλις μετακινηθεί το αυτοκίνητο εμπρός από το A6.  Κατά την επιβράδυνση το BAS μπορεί να ανακτήσει ενέργεια μέχρι και 12 kW. Στην πράξη η MHEV, η ήπια υβριδική τεχνολογία μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου μέχρι και κατά 0,7 λίτρα/100 χλμ..     Το νέο Audi A6 διαθέτει μια μεγάλη γκάμα λύσεων διασύνδεσης για κορυφαία ασφάλεια, άνεση και εξατομίκευση. Ο στάνταρ εξοπλισμός του περιλαμβάνει το MMI navigation, ενώ προαιρετικά διατίθεται το MMI navigation plus. Tο κορυφαίο στοιχείο μετάδοσης δεδομένων χρησιμοποιεί το καινούργιο Standard LTE Advanced.   To MMI navigation plus διαθέτει επίσης και σειρά νέων δυνατοτήτων πλοήγησης. Μεταξύ αυτών μια λειτουργία αυτοεκμάθησης, η οποία βασίζεται στις διαδρομές που πραγματοποιούνται και από τις οποίες προκύπτουν έξυπνες προτάσεις πλήγησης. Η πλοήγηση γίνεται online μέσω των servers της HERE, οι οποίοι λαμβάνουν υπόψη τους τις κυκλοφοριακές συνθήκες σε ολόκληρη την περιοχή κίνησης του Α6.     Το νέο Audi A6 με νέα και εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού θέτει νέα στάνταρ στην premium κατηγορία. Αυτά περιλαμβάνουν τα ParkPilot και GaragePilot, τα σύστημα αυτόματης στάθμευσης σε εξωτερικούς και στεγασμένους χώρους αντίστοιχα, που βάζουν και βγάζουν αυτόματα τη λιμουζίνα από θέσεις στάθμευσης και γκαράζ. Ο οδηγός μπορεί να αποβιβαστεί και στη συνέχεια να ενεργοποιήσει και να παρακολουθεί την όλη διαδικασία χρησιμοποιώντας την εφαρμογή myAudi app στο smartphone του. Τα δύο αυτά συστήματα αποτελούν μέρος του πακέτου Park assist, ενός από τα τρία πακέτα συστημάτων υποβοήθησης.    Το City Assist με τη σειρά του περιλαμβάνει συστήματα όπως την καινούργια υποβοήθηση διασταυρώσεων. Το Tour assist διαθέτει την ενεργή υποβοήθηση κίνησης, στην οποία το προσαρμοζόμενο cruise control (Adaptive Cruise Control) συνδυάζεται με απαλές παρεμβάσεις στο σύστημα διεύθυνσης προκειμένου το νέο A6 να παραμένει στη λωρίδα του.      Το αμάξωμα το νέου Audi εντυπωσιάζει τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Στο εξωτερικό, η εξελιγμένη αεροδυναμική του: με έναν ελάχιστο συντελεστή οπισθέλκουσας 0,24 και χάρη στην εξελιγμένη αέρο-ακουστική του, το πολυτελές σεντάν παραμένει εξαιρετικά ήσυχο, ακόμα και στις μεγάλες ταχύτητες. Εσωτερικά, το νέο Audi Α6 είναι ακόμα πιο μεγάλο σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά. Ο χώρος για τα πόδια όσων κάθονται στο πίσω κάθισμα ξεπερνά αυτόν των βασικών ανταγωνιστών του. Οι χώροι για τα κεφάλια αλλά και τους ώμους τόσο μπροστά όσο και πίσω είναι επίσης μεγαλύτεροι σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Η θύρα του πορτμπαγκάζ μπορεί να ανοίγει και ηλεκτρικά με την κίνηση του ποδιού.     Στην έναρξη της διάθεσής του στις ευρωπαϊκές αγορές η Audi θα προσφέρει το νέο A6 με δύο πανίσχυρους αλλά μεταξένιους κινητήρες - έναν TFSI κι έναν TDI. Η μονάδα βενζίνης είναι ένας 3.0 TFSI turbo V6 των 250 kW (340 ίπποι) και 500 Nm, που επιταχύνει το business sedan από τα 0 έως τα 100 χλμ./ώρα σε 5,1 δεύτερα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά 250 χλμ./ώρα (κατανάλωση καυσίμου, μικτός κύκλος σε λίτρα/100 χλμ.: 6,7 – 7,1, εκπομπές CO2 μικτός κύκλος σε γρμ./χλμ.: 151 – 161). Ο πετρελαιοκινητήρας 3.0 TDI των 210 kW (286 ίπποι) και 620 Nm εξασφαλίζει παραπλήσιες επιδόσεις (κατανάλωση καυσίμου, μικτός κύκλος σε λίτρα/100 χλμ.: 5,5 – 5,8, εκπομπές CO2 μικτός κύκλος σε γρμ./χλμ.: 142 – 150)   Ο σχεδιασμός των προβολέων δίνει έμφαση στην υψηλή τεχνολογία που διαθέτει το νέο Α6. H Audi παρέχει τρεις διαφορετικές τεχνολογίες προβολέων. Στην κορυφαία, HD Matrix LED, πέντε οριζόντιες γραμμές διαμορφώνουν τα φώτα ημέρας που αποτελούν τη φωτεινή υπογραφή του μοντέλου και τονίζουν το πλάτος του εμπρός του μέρους. Πάνω από αυτά τα φωτεινά στοιχεία θυμίζουν κόρες ματιών. Προαιρετικά η οπτική ταυτότητα του πίσω μέρους αποτελείται από μια οριζόντια γραμμή και 9 κάθετα στοιχεία για κάθε φως, ενώ τα φώτα των φρένων καλύπτουν το χώρο ανάμεσά τους. Τα δυναμικά φλας περιλαμβάνονται στην κορυφαία εκδοχή, ενώ όταν οι πόρτες ξεκλειδώνουν και κλειδώνουν οι λειτουργίες coming και leaving home αντίστοιχα ενεργοποιούν το συνδυασμό του design και την υψηλή τεχνολογία που είναι το χαρακτηριστικό της Audi. Για τον εσωτερικό φωτισμό είναι διαθέσιμα δύο πακέτα, το ambient lighting package και το contour ambient lighting package.    Tο εσωτερικό του νέου A6 χαρακτηρίζεται από έναν black-panel σχεδιασμό, ο οποίος εκφράζει την τεχνολογική υπόσταση και τον ψηφιακό χαρακτήρα του business sedan. O κομψός σχεδιασμός του πίνακα οργάνων και η συνεχής οριζόντια γραμμή δημιουργούν μια αίσθηση άπλετου χώρου. Η κεντρική κονσόλα στο νέο Audi A6 έχει προσανατολισμό προς τον οδηγό κάτι που ισχύει και για την οθόνη του συστήματος MMI. Η Black Panel σχεδίασή της, την κάνει σχεδόν αόρατη όταν είναι εκτός λειτουργίας. 
  • Golf MK1 με 307ps στροφάρει μέχρι τις 9500rpm

    Golf MK1 με 307ps στροφάρει μέχρι τις 9500rpm

    Κατηγορία: Αυτοκίνητο | Συντάκτης: Anon | Ημερομηνία: 2018-03-05 10:18:23 | Πηγή:
    Ο Egidio Pisano αγωνίζεται σε αγώνες αναβάσεων την Ευρώπης με ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο. Πρόκειται για ένα VW Golf ΜΚ1, προετοιμασμένο από την εταιρία Minichberger.   Κάτω από το καπό φωλιάζει ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας χωρητικότητας 2lt από τα αγωνιστικά μοντέλα της Audi στα πρωταθλήματα τουρισμού ο οποίος αποδίδει 307ps και στροφάρει μέχρι τις 9500rpm.     Και όλα αυτά πάνω σε ένα αμάξωμα με εντυπωσιακά αλλά και λειτουργικά body kit και βάρος που δεν ξεπερνά τα 700kg.
  • Κόβονται οι κοπέλες και από τις εκθέσεις αυτοκινήτων

    Κόβονται οι κοπέλες και από τις εκθέσεις αυτοκινήτων

    Κατηγορία: Αυτοκίνητο | Συντάκτης: Anon | Ημερομηνία: 2018-03-02 20:19:50 | Πηγή:
    Το σκάνδαλο του Weinstein φαίνεται πως επηρεάζει το χώρο του αυτοκινήτου, όσο και το Hollywood. Θα έχετε ακούσει πως η FIA συνηγόρησε στην απόφαση της Liberty Media, της διοργανώτριας εταιρείας της Formula 1, να κόψει τα grid girls από τα Grand Prix της F1.    Τώρα άλλο ένα... πλήγμα για το επάγγελμα των μοντέλων έρχεται να προστεθεί σε αυτές τις κινήσεις, καθώς πολλές εταιρείες φημολογείται πως προσανατολίζονται να έχουν λιγότερα μοντέλα δίπλα στα αυτοκίνητά τους στις εκθέσεις. Το κίνημα #Metoo έχει παρασύρει και την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία και είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα η απόλυση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Ford Αμερικής, Raj Nair, λόγω ανάρμοστης συμπεριφοράς. Η ανάρμοστη συμπεριφορά του Ινδού στελέχους της Ford δεν διευκρινίστηκε, ωστόσο πιστεύεται πως έχει σχέση με τις καταγγελίες που υπήρξαν από γυναίκες εργαζομένους στο εργοστάσιο της Ford στο Σικάγο, ότι παρενοχλούνταν σεξουαλικά.    Η έκθεση της Γενεύης ξεκινά την προσεχή εβδομάδα και είναι πολλές οι εταιρείες, σύμφωνα με το Bloomberg, που διαχωρίζουν τη θέση τους από την τακτική που υπήρχε μέχρι τώρα. Αυτή ήταν, τα νέα αυτοκίνητα των εταιρειών να παρουσιάζονται δίπλα σε καλλίγραμμα μοντέλα. Η νέα τακτική είναι οι κοπέλες να αντικαθίστανται από άνδρες που θα εξηγούν τα αυτοκίνητα, περισσότερο από το να τα διακοσμούν.   Μέχρι εκεί φυσικά υπάρχει κάποια λογική, ωστόσο οι εταιρείες που παραδέχονται πως όσα κορίτσια παραμείνουν στα περίπτερα, θα είναι ντυμένα ευπρεπώς με παντελόνια και πουκάμισα και όχι με μίνι φούστες και βαθιά ντεκολτέ, είναι μάλλον εκείνες που καταδεικνύουν πως το πρόβλημα έχει να κάνει με τα όσα έχουν συμβεί τους τελευταίους μήνες και δεν είναι μια απλή αλλαγή εταιρικής πολιτικής.
  • Abarth 695 Rivale

    Abarth 695 Rivale

    Κατηγορία: Αυτοκίνητο | Συντάκτης: Anon | Ημερομηνία: 2018-03-01 21:33:04 | Πηγή:
     
  • Τιμές Ford Ecosport 2018

    Τιμές Ford Ecosport 2018

    Κατηγορία: Αυτοκίνητο | Συντάκτης: Anon | Ημερομηνία: 2018-03-01 00:20:25 | Πηγή:
    Ανακοινώθηκαν οι τιμές του Ford Ecosport 2018 στην Ελλάδα. Οι τιμές του Ford Ecosport 2018 ξεκινούν από τα 15.168€ για το Ford Ecosport 1.0 EcoBoost 100ps Trend και φτάνουν μέχρι τα 25.382€ για το Ford EcoSport 1.5 EcoBlue Diesel 125ps ST Line 4x4.   Ο εξοπλισμός του Ford Ecosport στη βασική έκδοση Trend μεταξύ άλλων διαθέτει 7 αερόσακους, ABS, ESC & RSC (σύστημα προστασίας από ανατροπή), Hill Start Assist, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών TPMS, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέφτες, πίνακα οργάνων οδηγού με οθόνη μονόχρωμη 4,2" με υπολογιστή ταξιδιού, καθίσματα με υφασμάτινη επένδυση και εύκαμπτες θήκες πίσω από την πλάτη των εμπρός καθισμάτων, εμπρός προβολείς με φώτα ημέρας LED, προβολείς ομίχλης, κεντρική κονσόλα με συρόμενο υποβραχιόνιο ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, δερμάτινο τιμόνι, δερμάτινη λαβή χειρόφρενου και λαβή μοχλού ταχυτήτων, σύστημα κλειδώματος με τηλεχειρισμό, MyΚey – Σύστημα παραμετροποίησης των ρυθμίσεων του αυτοκινήτου ανάλογα με το κλειδί που χρησιμοποιείται, Αir Condition, ηχοσύστημα με ραδιόφωνο, έγχρωμη οθόνη 4,2" – όχι αφής – σύστημα Ford SYNC, με Κλήση Έκτακτης Ανάγκης, ανοικτή συνομιλία κινητού τηλεφώνου Bluetooth, 2 θύρες USB, 6 ηχεία, κάθισμα οδηγού 4 κατευθύνσεων, συνοδηγού 2 κατευθύνσεων (εμπρός/πίσω και κλίση της πλάτης), στήριξη της μέσης στο κάθισμα του οδηγού, διαιρούμενο/αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα 60/40, 3ο πίσω προσκέφαλο, ψυχόμενο (και φωτιζόμενο) εμπρός ντουλαπάκι ταμπλό συνοδηγού, περιμετρικό συναγερμό χωρίς σύστημα διπλοκλειδώματος καθώς και ρυθμιζόμενο δάπεδο χώρου φόρτωσης.   Δείτε εδώ αναλυτικά τον εξοπλισμό του Ford Ecosport 2018   Τιμές Ford Ecosport Βενζίνη Ford Ecosport 1.0 EcoBoost 100ps Trend : 15.168€ Ford Ecosport 1.0 EcoBoost 125ps Business : 16.498€ Ford Ecosport 1.0 EcoBoost 125ps Business : 19.540€ Ford Ecosport 1.0 EcoBoost 100ps Titanium : 19.544€ Ford Ecosport 1.0 EcoBoost 125ps Titanium : 20.515€ Ford Ecosport 1.0 EcoBoost 125ps Titanium : 21.968€ Ford Ecosport 1.0 EcoBoost 140ps Titanium : 21.169€ Ford Ecosport 1.0 EcoBoost 100ps ST Line : 19.887€ Ford Ecosport 1.0 EcoBoost 125ps ST Line : 20.856€ Ford Ecosport 1.0 EcoBoost 125ps ST Line : 22.045€ Ford Ecosport 1.0 EcoBoost 140ps ST Line : 21.509€   Τιμές Ford Ecosport Diesel Ford Ecosport 1.5 TDCi Diesel 100ps Trend : 15.529€ Ford Ecosport 1.5 TDCi Diesel 100ps Business : 17.407€ Ford Ecosport 1.5 TDCi Diesel 125ps Business : 19.422€ Ford Ecosport 1.5 EcoBlue 125ps Business 4x4 : 21.178€ Ford Ecosport 1.5 TDCi Diesel 100ps Titanium : 20.746€ Ford Ecosport 1.5 TDCi Diesel 125ps Titanium : 21.835€ Ford Ecosport 1.5 EcoBlue Diesel 125ps Titanium 4x4 : 25.021€ Ford Ecosport 1.5 TDCi Diesel 100ps ST Line : 21.087€ Ford Ecosport 1.5 TDCi Diesel 125ps ST Line : 21.912€ Ford Ecosport 1.5 EcoBlue Diesel 125ps ST Line 4x4 : 25.382€
  • Explore, το smartphone της Land Rover

    Explore, το smartphone της Land Rover

    Κατηγορία: Αυτοκίνητο | Συντάκτης: Anon | Ημερομηνία: 2018-03-01 00:20:25 | Πηγή:
    Το πρώτο smartphone της Land Rover είναι γεγονός. Ο λόγος για το Explore το οποίο παρουσιάστηκε στο Mobile World Congress.    Πίσω από την κατασκευή του ανθεκτικού Land Rover Explore με την κομψή εμφάνιση και τις high-end λειτουργίες βρίσκεται η εταιρία Bullit η οποία είναι υπεύθυνη για την κατασκευή τόσο των κινητών τηλεφώνων της Caterpillar όσο και άλλων προϊόντων με δυνατότητα λειτουργίας σε αντίξοες συνθήκες.   Αυτό σημαίνει ότι Land Rover Explore είναι ένα smartphone που απευθύνεται κυρίως αλλά όχι μόνον σε χρήστες που αγαπούν την περιπέτεια και θέλουν να χρησιμοποιούν το smartphone τους στη θάλασσα, στο βουνό, στο χιόνι ή ακόμη και στην έρημο.   Το Land Rover Explore χρησιμοποιεί Full HD οθόνη 5 ιντσών με επίστρωση Gorilla Glass 5 η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί και με γάντια. Διαθέτει δύο κάμερες 16 και 8 megapixels ενώ ο επεξεργαστής του είναι ο 10πύρηνος chipset Helio X27 της MediaTeK στα 2.6GHz σε συνδυασμό με την 4GB RAM. Τέλος η χωρητικότητα του αποθηκευτικού χώρου ανέρχεται στα 64GB τα οποία είναι πλήρως επεκτάσιμα μέσω microSD. Επίσης το τηλέφωνο έχει τη δυνατότητα χρήσης δύο καρτών SIM. Το λειτουργικό του σύστημα είναι Android Nougat ενώ έχει προβλεφθεί αναβάθμιση και σε Android Oreo.   Στα ξεχωριστά του χαρακτηριστικά το Land Rover Explore έχει πιστοποίηση IP68 για αντοχή σε νερό, υγρασία, σκόνη και ακραίες συνθήκες χρήσης, καθώς και δυνατότητα πτώσης από ύψος 1.8 μέτρων. Επιπρόσθετα διαθέτει στο λογισμικό του λεπτομερείς τοπογραφικούς χάρτες με υποστήριξη της λειτουργίας Skyline Augmented Reality της ViewRanger για ακόμη μεγαλύτερη διευκόλυνση πορείας σε off-road δρόμους και μονοπάτια.   Η μπαταρία του είναι χωρητικότητας 4000mAh, ενώ διατίθεται το πακέτο Adventure Pack με έξτρα μπαταρία 3600mAh και εξωτερικό GPS δέκτη για μεγαλύτερη αξιοπιστία και ακρίβεια. Η τιμή του Land Rover Explore αναμένεται να κυμανθεί κοντά στα 650€ και η κυκλοφορία του θα ξεκινήσει την προσεχή άνοιξη. 
  • Lotus 3-Eleven 430

    Lotus 3-Eleven 430

    Κατηγορία: Αυτοκίνητο | Συντάκτης: Anon | Ημερομηνία: 2018-03-01 00:20:25 | Πηγή:
     
  • Όταν ο Röhrl κέρδισε τον Schumacher στο Nurburgring

    Όταν ο Röhrl κέρδισε τον Schumacher στο Nurburgring

    Κατηγορία: Αυτοκίνητο | Συντάκτης: Anon | Ημερομηνία: 2018-03-01 00:20:25 | Πηγή:
    Πίσω στο 2007 ο Walter Röhrl είχε σε τελικό στάδιο εξέλιξης με την Porsche την 997 911 GT2. Έτσι, βρίσκονταν στο Nurburgring μαζί με το πρωτότυπο όχημα καθώς και με μοντέλα του ανταγωνισμού προκειμένου να τα συγκρίνει απευθείας.    Μεταξύ αυτών ήταν και μία κόκκινη Ferrari 599 GTB. Σε έναν από τους γύρους του με το ιταλικό supercar μετά την Adenauer Forst άρχισε να πλησιάζει σιγά σιγά ένα μαύρο αυτοκίνητο. Ο Röhrl είδε ότι το προπορευόμενο όχημα πήγαινε πολύ γρήγορα και προσπάθησε να το ακολουθήσει προκειμένου να δει ποιο αυτοκίνητο είναι. Παρατήρησε ότι ήταν μία ίδια, αλλά σε διαφορετικό χρώμα, Ferrari 599 GTB.    Έτσι η “μάχη” άναψε στα επόμενα χιλιόμετρα αλλά η προσπέραση δεν έγινε. Τα δύο αυτοκίνητα όμως έφτασαν στην Pflanzgarten η μαύρη Ferrari άνοιξε ελαφρώς παραπάνω την τροχιά της και ο Röhrl κατάφερε να προσπεράσει και παρέμεινε οριακά μπροστά μέχρι το τέλος του γύρου.    Στην έξοδο από την πίστα ο Γερμανός δεν σταμάτησε αλλά κινήθηκε στους δρόμους πέριξ προκειμένου να κρυώσει το αυτοκίνητο. Ωστόσο η μαύρη Ferrari ακολούθησε από πίσω και σε κάποια στιγμή τα δύο αυτοκίνητα βρέθηκαν δίπλα δίπλα. Τα παράθυρα κατέβηκαν και προς έκπληξη και των δύο οδηγών στο μαύρο βρίσκονταν ο Michael Schumacher. Ο Γερμανός βρίσκονταν στην πίστα προκειμένου να κάνει δοκιμές εξέλιξης με την εταιρία αναρτήσεων Sachs.    Και όπως δηλώνει ο ίδιος ο Röhrl στο ντοκιμαντέρ του ήταν μία μοναδική στιγμή καθώς εντελώς τυχαία δύο μεγάλοι οδηγοί βρέθηκαν ταυτόχρονα στην ίδια πίστα με το ίδιο αυτοκίνητο. Και ο θείος Walter ήταν ελαφρώς ταχύτερος… Παρακολουθήστε στο βίντεο πλάνα από το ντοκιμαντέρ για τον Röhrl με τον Γερμανό να διηγείται, με αγγλικούς υπότιτλους, αυτήν την ιδιαίτερη και τόσο μοναδική στιγμή.
  • Elextra, ένα πρωτοποριακό ηλεκτρικό supercar

    Elextra, ένα πρωτοποριακό ηλεκτρικό supercar

    Κατηγορία: Αυτοκίνητο | Συντάκτης: Anon | Ημερομηνία: 2018-03-01 00:20:25 | Πηγή:
     
  • Μην ψάχνετε άλλο για τον κορυφαίο οδηγό του 2018

    Μην ψάχνετε άλλο για τον κορυφαίο οδηγό του 2018

    Κατηγορία: Αυτοκίνητο | Συντάκτης: Anon | Ημερομηνία: 2018-03-01 00:20:25 | Πηγή:
    Δεν είναι και πολλά αυτά που μπορείς να πεις συνοδευτικά στο παρακάτω video! Κάπου στη Ρωσία, οδηγοί φορτηγών αναγκάζονται να ελαττώσουν ταχύτητα, εξαιτίας κάποιου αδιευκρίνιστου προβλήματος, πολύ μπροστά τους, το οποίο όμως έχει δημιουργήσει ένα μεγάλο κομβόι από άλλα φορτηγά.    Οι οδηγοί έχουν σταματήσει στην άκρη και έχουν αφήσει ελάχιστο χώρο ανάμεσα, ο οποίος αποδεικνύεται σωτήριος για όλους. Αυτό γιατί ο οδηγός που δεν πρόλαβε να ελαττώσει τον χρησιμοποιεί για να γλιτώσει από ένα τρομακτικό ατύχημα, όπως σίγουρα θα ήταν αυτό.    Με άμεσες, χωρίς πολλή σκέψη, αλλά απολύτως σωστές και ακριβείς κινήσεις ο οδηγός περνάει ανάμεσα από τα σταματημένα φορτηγά και η κάμερα ενός άλλου φορτηγού μας προσφέρει το πιο εντυπωσιακό σώσιμο για φέτος, καθώς αυτό δύσκολα ξεπερνιέται. 
  • Μια γυναίκα στο Nascar

    Μια γυναίκα στο Nascar

    Κατηγορία: Αυτοκίνητο | Συντάκτης: Anon | Ημερομηνία: 2018-03-01 00:20:25 | Πηγή:
     
           

Σπόνσορες

φιλοξενία ιστοσελίδας




Live News

  • Γίνεται φόρτωση των τελευταίων νέων σε πραγματικό χρόνο